ikmec

راه رفتن روی آب و آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب


امتیاز دهید نظرات شما زمان انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ , آخرین بروز رسانی: ۶ روز گذشته

راه رفتن روی آب و آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب | در معنویت اسلامی، معجزه حضرت عیسی (ع) که روی آب راه می‌رود، استعاره‌ای از قدرت و عظمت شگرف اعمال معنوی برای رسیدن به آگاهی بالاتر است. ما بدون اعمال معنوی، در امواج امتحانات و مصیبت های این دنیای مادی غرق می شویم.

🔷 آموزش راه رفتن روی آب | بخش متافیزیک PDF :

🌟 ۱- چگونه روی آب راه برویم

🌟 ۲- آیات مربوطه به راه رفتن روی آب



قیمت : ۱۷.۰۰۰ تومان 🌟 سفارش / دریافت سریع 🌟


وقتی ما فقط حداقل کار را روی خود انجام می دهیم، برای شنا کردن و شناور ماندن تلاش می کنیم.

وقتی خودمان را متحول می کنیم، می توانیم آزادانه در این جهان بدون دلبستگی به اشکال سطحی آن عمل کنیم. روی آب راه می رویم.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


راه رفتن روی آب | آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب| کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی

این یک تصور غلط رایج است که شما باید مذهبی باشید تا روحانی باشید. اما در واقعیت، هیچ راه واحدی برای یک فرد روحانی وجود ندارد.

ژانت اشنایدر، متخصص خودیاری و نویسنده کتاب LORE: مهار گذشته خود برای ایجاد آینده، توضیح می دهد: «معنویت عمیقاً شخصی است.

“این یک کلاس، یک گروه کلیسا یا یک سیستم اعتقادی نیست. لحظاتی است که شما ساکت، متفکر و عمدی هستید که معلم و راهنمای خود می شوید – و در آن لحظات است که با خود ارتباط برقرار می کنید. قدرت بالاتری دارید و پاسخ ها روشن می شوند.”


بهترین های شخصی

بنابراین، اگر به کلیسا رفتن یا مطالعه قرآن نیست، پس چگونه می‌توانید برای معنویت بیشتر تلاش کنید؟

راه رفتن روی آب | آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب : خوشبختانه، متخصصان معنوی زیادی وجود دارند که آماده و قادر به راهنمایی شما در آغاز سفر وجودی خود هستند.

لینک مفید : جن عاشق

برای شروع، ما برخی از بهترین نکات را برای تبدیل شدن به فردی معنوی تر و شادتر گردآوری کرده ایم. برای شروع سفر خود به ادامه مطلب بروید و برای توصیه های مفیدتر، این ۱۷ نکته برتر روانشناسان برای مقابله با استرس تعطیلات را بررسی کنید.


به دیگران کمک کنید

مری پاتر کنیون، مشاور غم و اندوه و هماهنگ کننده برنامه مرکز معنویت شالوم در آیووا، توضیح می دهد که برای تبدیل شدن به یک فرد معنوی تر، ابتدا باید متوجه شوید که “همه ما اینجا روی زمین هستیم تا به یکدیگر کمک کنیم.” کمک به دیگران لزوماً به معنای پیوستن به سپاه صلح نیست.

راه رفتن روی آب | آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب : هر زمان که می توانید، کنیون به شما پیشنهاد می کند که به سادگی “دست کمکی را دراز کنید، به مردم لبخند بزنید، یا دست خود را دراز کنید و کسی را در آغوش بگیرید” تا قلب خود را باز کنید و روحیه خود را به خوبی تنظیم کنید.


لیست آرزوها را بسازید

لیست آرزوهای معنوی حاوی چیزهای آمازون و بلیط های کنسرت نیست. ژاکلین پیرتل، مربی زندگی معنوی، در کتاب ۳۶۵ روز خود می نویسد، بلکه باید شامل مواردی باشد که “عشق به خود، شفقت به خود، پذیرش خود، احترام به خود، قدردانی از خود و قدردانی از خود” را تقویت می کند.

لینک مفید : آموزش نایاب پاکسازی روح

شادی: چون خوشبختی یک تکه کیک است! اگر هنوز مطمئن نیستید که چه چیزی را در لیست خود قرار دهید، پیرتل پیشنهاد می‌کند با چیزهایی مانند “آرزو دارم که با خودم مانند بهترین دوستم رفتار کنم” و “آرزو دارم که آرام باشم و زمانی را در سکوت بگذرانم” شروع کنید. صلح.”

راه رفتن روی آب | آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب : به عبارت دیگر، به “انرژی آرزوها، آرزوها، امیدها، شادی ها، هدایا، رویاها و نیت های خوب” فکر کنید.


هر روز صبح ۱۵ دقیقه را با تمرین ۵۵۵ صرف کنید

تمرین ۵۵۵ یک تمرین ذهن آگاهی صبحگاهی است که توسط Uma Beepat ایجاد شده است که می تواند ذهن را در حالت معنوی قرار دهد.

لینک مفید : خواب بینی

بیپت، مربی هوشیاری و صاحب مرکز سلامتی لوتوس توضیح می‌دهد: «این اساساً شامل صرف پنج دقیقه مدیتیشن، پنج دقیقه حرکات کششی و پنج دقیقه آماده‌سازی ذهنی برای روز است.

راه رفتن روی آب | آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب : و برای راه های بیشتر برای داشتن یک صبح خوب، این ۵۰ نقل قول صبح بخیر را برای الهام بخشیدن به روز خود بخوانید.


بخشیدن را بیاموزید

ویزا شانموگام، مربی ذهنیت و توانمندسازی در مریلند، توضیح می دهد: «بخشش برای رشد معنوی بسیار مهم است.

لینک مفید : علائم وجود جن در منزل و راهکارهای خارج کردن آن

“چه متوجه شوید یا نه، ما از همین دیروز (زمانی که شخصی در صندوق باجه با شما بدرفتاری کرد)، تا به قدیمی ترین خاطره کودکی شما (زمانی که بچه ها شما را عجیب صدا می زدند) ضربه های روحی زیادی را تحمل کردیم.”

راه رفتن روی آب | آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب : برای کمک به روند رها کردن، شانموگام به شما پیشنهاد می‌کند که «فهرست بخشش» را بنویسید که شامل همه افرادی باشد که فکر می‌کنید به شما ظلم کرده‌اند، و سپس تصمیم بگیرید که «آنها را ببخشید». شما قدرت انجام آن را دارید!


صبر را تمرین کنید

لازم نیست بیرون بروید و یکسری چیزهای جدید مانند کتاب، چراغ نمک و اسانس بخرید تا معنوی تر شوید. J. A. Plosker، MA، JD، MSW، LMSW، سخنران تمرکز حواس و نویسنده کتاب The Nobody Bible: Uncovering the Simple Wisdom in Ordinary Life توضیح می دهد که این بیشتر در مورد استفاده از “فرصت هایی است که در اطراف شما وجود دارد”.

راه رفتن روی آب | آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب : به عنوان مثال، در روزهایی که ترافیک وحشتناک است، پلوسکر می‌گوید که می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و «متعهد شوید که صبورتر باشید».

لینک مفید : آموزش خلسه

این قدم های کوچکی که هر روز برمی دارید «می تواند روحیه شما را سبک کند و آرامش درونی بیشتری ایجاد کند».


همیشه راستگو باشید

Kadeem Alston-Roman، مشاور معنوی و یکی از بنیان‌گذاران Full Force Wellness می‌گوید: برای دستیابی به وضعیت معنوی بالاتر، هاله باید تا حد امکان تمیز باشد. او می‌گوید: «وقتی کسی دروغ می‌گوید، به وضوح دیده می‌شود که ابرهای خاکستری از هاله او بیرون می‌آیند.

راه رفتن روی آب | آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب : اگر می خواهید هاله خود را شفاف نگه دارید تا نور بتواند از آن عبور کند، پس مطمئن شوید که همیشه حقیقت را می گویید. (و بله، دروغ های سفید کوچک به حساب می آیند.)


یک مجله سپاسگزاری راه اندازی کنید

بیپت توضیح می‌دهد: «آنچه روی آن تمرکز می‌کنیم، چیزی است که در زندگی‌مان آشکار خواهیم کرد». ”

نگه داشتن یک دفتر خاطرات سپاسگزاری به ما فرصت می دهد تا در مورد رویدادهای روز فکر کنیم و چیزهای کوچک و بزرگی که باعث لبخند زدن ما شده اند را با خوشحالی به یاد آوریم.”

لینک مفید : پرواز روح چیست ؟ به همراه آموزش

معنوی تر شدن تنها دلیلی نیست که شما باید سپاسگزاری بیشتر را تمرین کنید – این ۲۰ مزیت قدردانی مبتنی بر علم را بررسی کنید.


به غرایز خود گوش دهید

افراد معنوی ارزش استفاده از جرات خود را برای تصمیم گیری آگاهانه و شهودی می دانند.

راه رفتن روی آب | آموزش و تمرینات راه رفتن روی آب : شانموگام می‌گوید: «مغز ما در گفتن اینکه چه چیزی حس خوبی دارد و چه چیزی احساس نمی‌کند بسیار دقیق است – اما اغلب، ما آن را نادیده می‌گیریم و از مغز خود می‌خواهیم که تصمیم بگیرد.»

لینک مفید : پرواز روح

از فرصت‌های بیشتری برای گوش دادن استفاده کنید و آنچه را که عقلتان به شما می‌گوید دنبال کنید.»

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


به این مطلب امتیاز دهید :

Rate this [type]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه