ikmec

خود هیپنوتیزم و راهکاری اصولی اسرار خود هیپنوتیزم


امتیاز دهید نظرات شما زمان انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ , آخرین بروز رسانی: ۶ روز گذشته

خود هیپنوتیزم و راهکاری اصولی اسرار خود هیپنوتیزم | در اصطلاح اولیه، خود هیپنوتیزم به معنای قرار دادن خود در یک وضعیت بسیار متمرکز و قابل تلقین است. اگر تا به حال مدیتیشن را امتحان کرده باشید، ممکن است متوجه شوید که حالت خودهیپنوتیزمی خیلی متفاوت نیست.

🔷 راز خود هیپنوتیزم | آموزش راهکاری خود هیپنوتیزم | بخش متافیزیک PDF :

🌟 ۱- ارکان خود هیپنوتیزم

🌟 ۲- آگاهی به تمرکز فکر

🌟 ۳- آگاهی به درجات هیپنوتیزم

🌟 ۴- حالت های هیپنوتیزم



قیمت : ۳۱.۵۰۰ تومان 🌟 سفارش / دریافت سریع 🌟


خود هیپنوتیزمی نه تنها به شما کمک می‌کند تا احساس آرامش کنید، اگرچه مطمئناً می‌تواند به آرامش شما کمک کند. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا عادت‌های ناخواسته و الگوهای فکری غیرمفید را تغییر دهید.

بر اساس یک مطالعه در سال ۲۰۲۰ بر روی ۹۰ زن که اختلالات خواب پس از یائسگی را تجربه کردند، خود هیپنوتیزمی به عنوان یک درمان موثر برای بی خوابی و سایر مشکلات خواب نویدبخش است.

خود هیپنوتیزم یک حالت طبیعی ذهنی است که می تواند به عنوان یک حالت افزایش تمرکز متمرکز تعریف شود.

با استفاده از آن، می‌توانید تفکر خود را تغییر دهید، عادت‌های بد را کنار بگذارید، و کنترل شخصی که هستید را به دست بگیرید – همراه با آرامش و استرس از زندگی روزمره. این شبیه مدیتیشن است و شما را بهتر می کند.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی

لباس راحت بپوشید خیلی سخت است که وارد هر نوع حالت عمیق و آرامی شوید، وقتی تنها چیزی که می توانید به آن فکر کنید این است که بند کمر شلوار جین گردش خون شما را قطع کند. پس این را بهانه ای بگیرید تا کمی عرق کنید. شما مطلقاً چیزی نمی خواهید که حواس شما را پرت کند.

لینک مفید : تعبیر رویا با راه حل علمی

اطمینان حاصل کنید که دما نیز خوب است. اگر در سمت سرد می دوید، یک پتو یا ژاکت آماده داشته باشید. گاهی اوقات احساس گرما می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

به یک اتاق ساکت بروید و روی هر صندلی، کاناپه یا تخت راحت بنشینید. اگرچه برخی افراد ترجیح می دهند دراز بکشند، اما شما بیشتر از زمانی که نشسته اید مستعد خواب هستید.

راز خود هیپنوتیزم | آموزش راهکاری خود هیپنوتیزم : چه نشسته و چه دراز بکشید، مطمئن شوید که پاها یا قسمتی از بدن خود را روی هم قرار ندهید. ممکن است برای مدتی در این موقعیت باشید و این ممکن است در نهایت ناراحت کننده باشد.


مطمئن شوید که قرار نیست حداقل تا نیم ساعت مزاحم شوید.

اگر با یک تماس تلفنی، یک حیوان خانگی یا یک بچه قطع شود، هیچ خودهیپنوتیزمی مؤثر نیست. تلفن خود (و هشدارها) را خاموش کنید، در را قفل کنید و خودتان را مخفی کنید. این وقت شماست

راز خود هیپنوتیزم | آموزش راهکاری خود هیپنوتیزم : میزان زمانی که می خواهید به این موضوع اختصاص دهید به شما بستگی دارد. اکثرا ترجیح می‌دهند حدود ۱۵ یا ۲۰ دقیقه در حالت خلسه باشند (ما سعی می‌کنیم از این عبارت اجتناب کنیم زیرا معانی خاصی دارد… اشتباه است…) .


اهداف هیپنوتیزم خود را مشخص کنید.

آیا این کار را فقط برای آرامش انجام می دهید؟ برای خودسازی؟ برای آموزش مغز خود؟ اگر این کار را برای رسیدن به هدف بهتر انجام می دهید (کاهش وزن، ترک سیگار و غیره)، فهرستی از جملات تاکیدی تهیه کنید.

لینک مفید : جن عاشق

مطمئناً از خود هیپنوتیزم فقط برای آرامش استفاده می شود، اما می تواند برای تعدادی از چیزهای تقویت کننده زندگی نیز باشد.[۳] بسیاری از آن برای دستیابی به اهداف خود، تغییر تفکر یا به عنوان تقویت کلی یا انگیزه مثبت استفاده می کنند. در اینجا چند نمونه از جملات تاکیدی وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

راز خود هیپنوتیزم | آموزش راهکاری خود هیپنوتیزم : اگر می‌خواهید یک عادت بد را ترک کنید، یک چیز مهم مؤثرترین است. به این جمله فکر کنید: “من دیگر سیگار نکشم. سیگار هیچ جذابیتی برای من ندارد.”

اگر می‌خواهید مثبت‌تر فکر کنید، چیزی مانند “من قادر به انجام هر کاری هستم، هستم. من کنترل دارم و ارزشمند هستم.”

لینک مفید : رازهای کائنات

اگر می‌خواهید به هدف خاصی مانند کاهش وزن برسید، آن را در زمان حال بگویید: «من سالم غذا می‌خورم، وزن اضافه‌ام را از دست می‌دهم، لباس‌هایم بهتر می‌شوند و احساس بهتری دارم».

اینها جملاتی هستند که وقتی زیر پا هستید برای خود می خوانید. باز هم، این به شما بستگی دارد، اما بسیاری آنها را تایید کننده زندگی و موثر می دانند.

راز خود هیپنوتیزم | آموزش راهکاری خود هیپنوتیزم : چشمان خود را ببندید و سعی کنید ذهن خود را از هر گونه احساس ترس، استرس یا اضطراب خلاص کنید.

وقتی شروع می کنید، ممکن است فکر نکردن برایتان سخت باشد. ممکن است متوجه شوید که افکار مدام مداخله می کنند. وقتی این اتفاق می افتد، سعی نکنید افکار را به زور بیرون کنید.

لینک مفید : راز انجام دادن طی الارض

آنها را بی طرفانه مشاهده کنید و سپس اجازه دهید آنها از بین بروند. برای راهنمایی بیشتر در مورد این مرحله، نحوه مدیتیشن را ببینید.

از طرف دیگر، برخی دوست دارند یک نقطه از دیوار را انتخاب کنند و روی آن تمرکز کنند. این می تواند گوشه باشد، می تواند یک لک باشد، می تواند هر کجا که شما می خواهید باشد.

روی نقطه تمرکز کنید و روی پلک های خود تمرکز کنید. با خود تکرار کنید که آنها سنگین تر و سنگین تر می شوند و اجازه دهید زمانی که دیگر نمی توانید آنها را باز نگه دارید ببندند.

راز خود هیپنوتیزم | آموزش راهکاری خود هیپنوتیزم : تنش را در بدن خود تشخیص دهید. با شروع از انگشتان پا، تصور کنید که تنش به آرامی از بدن شما دور می شود و ناپدید می شود. تصور کنید که هر یک از اعضای بدن را یکی یکی آزاد می کند و از انگشتان پا شروع می شود و به سمت بالا حرکت می کند.

لینک مفید : جفت روحی

هر قسمت از بدن خود را تجسم کنید که با از بین رفتن تنش، سبک‌تر و سبک‌تر می‌شود. انگشتان پا و سپس پاهایتان را شل کنید. این کار را با ساق پا، ران، باسن، شکم و غیره ادامه دهید تا زمانی که هر قسمت از جمله صورت و سر خود را آرام کنید.

استفاده از تکنیک‌های تصویرسازی از چیزی که به نظرتان آرامش‌بخش یا تسکین‌دهنده است، مانند آب (احساس کنید که آب روی پاها و قوزک‌هایتان هجوم می‌آورد، آنها را از تنش پاک می‌کند) نیز می‌تواند موثر باشد.


نفس های آهسته و عمیق بکشید.

وقتی نفس خود را بیرون می دهید، تنش و منفی بودن را ببینید که در ابری تاریک می رود. همانطور که دم می کنید، هوا را به عنوان یک نیروی درخشان پر از زندگی و انرژی ببینید.

لینک مفید : پک کامل متافیزیک

در این مرحله، می‌توانید از تجسم به دلخواه استفاده کنید. به یک لیمو فکر کنید و در ذهن خود آن را نصف کنید. تصور کنید آب میوه ها بیرون می ریزد و روی انگشتان شما می ریزد.

راز خود هیپنوتیزم | آموزش راهکاری خود هیپنوتیزم : آن را در دهان خود قرار دهید. واکنش شما چیست؟ حس، طعم و بوی آن چگونه است؟ سپس، به سمت دیدگاه های معنادارتر بروید. تصور کنید صورتحساب هایتان در نسیم باد می شوند. تصور کنید این پوندها را کم کرده اید. تا حد امکان جزئیات را دریافت کنید. همیشه به حواس پنج گانه خود فکر کنید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


به این مطلب امتیاز دهید :

Rate this [type]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه